آپارتمان اوج 5

وبلاگ اطلاع رسانی به ساکنان محترم و ارتباط با هیأت مدیره

آپارتمان اوج 5

وبلاگ اطلاع رسانی به ساکنان محترم و ارتباط با هیأت مدیره

آپارتمان اوج 5

وبلاگ حاضر جهت درج آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آپارتمان اوج 5 و نیازمندی‌های ساکنین محترم راه‌اندازی گردیده است.آپارتمان فوق، دارای 6 طبقه و 24 واحد می باشد. امید که با مشارکت شما عزیزان فضای بهتری را برای زندگی جمعی تجربه کنیم.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


به منظور تأمین هزینه ­های مالی جاری مجتمع و انجام امور لازم الاجرا (نگهداشت امور تأسیساتی و ساختمانی ، پرداخت قبوض مشترک، نظافت و .. )،  از کلیه مالکین و مستأجرین محترم انتظار می­رود نسبت به پرداخت شارژ ماهیانه واحد خود - 30.000 تومان -  تعهدات لازم را در زمان مقرر (اول تا پنجم هر ماه) داشته باشند تا دوستان شما در هیأت مدیره مجتمع، بتوانند وظایف خود را به نحو احسن جهت بهبود و ساماندهی امور به انجام رسانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۵
مجتبی باقرنژاد


               «صورتجلسه مجمع عمومی ساکنین آپارتمان اوج 5»                 شماره یک

 

جلسه عمومی ساختمان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:00 شب  مورخ 31/4/94  با حضور بعضی از ساکنین و مالکین به شرح ذیل برگزار گردید:

موارد مطروحه و مصوبات:

۱ـ در ابتدا از حضور به موقع نفراتی که وقت شناس بودند و در موعد مقرر در جلسه حاضر شدند، تشکر و از نفراتی که با تأخیر در جلسه حضور یافتند و یا در جلسه غایب بودند، گلایه گردید.

2- انتخاب اعضای هیئت مدیره ساختمان تا پایان سال که عبارتند از: 1- آقای عزتی (مدیر ساختمان)  به همراه  آقای رفیعی: امور اجرایی مربوط به ساختمان را  بر عهده گرفتند و  آقای باقرنژاد:  امور مالی ساختمان را انجام می نمایند.

3- مقرر شد ساکنین محترم در امر نظافت و پاکیزگی ساختمان کوشا باشند و زباله های خود را در کیسه های دربسته  و محکم و فقط از ساعت 8 الی 11 شب بیرون بگذارند.

4- نحوه پرداخت شارژه ماهیانه، هفته اول هر ماه و به مبلغ 30.000 تومان می باشد، خواهشمند است ساکنین محترم در موعد مقرر نسبت به پرداخت شارژ ماهیانه و عقب مانده خود اقدام نمایند. همچنین مقرر شد در پایان هر فصل لیست هزینه­کردها به همراه مانده کل در تابلو اعلانات نصب شود.

فهرست اقداماتی که باید در خصوص ساختمان انجام پذیرد:

1-   تعمیر درب ورودی ساختمان؛

2-  ساخت درب مورتوخانه و همچنین در نظر گرفتن محلی برای نگهداری وسایل نظافت ساختمان؛

3-  پیگیری امور مربوط به تنظیم سند ساختمان؛

4-  راه اندازی و فعال کردن کلیه امور مربوط به سیستم آتش نشانی

5-  خرید  دوربین مدار بسته

6-  برطرف کردن خرابی دیوار اطراف آسانسور ورودی ساختمان (کاشی، سرامیک یا ام دی اف نمودن)

7- و...

*لازم به ذکر است بیشتر اقدامات فوق در صورت تأمین هزینه های آن، انجام خواهد گرفت.

* از تمامی ساکنین محترم خواهشمندیم همکاری لازم را با   هیئت مدیره ساختمان داشته باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۸
مجتبی باقرنژاد